GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
PHOTOSHOOT #1
Sunday 13 May 2012 • 03:11 • 0 comments



Awal tahun baru hari tu , my first time outing saje2 ~ adoyyy lomah lutut oden nie haaa hahaha memey nak ke tandas jela jawab nyo eh *ehh apasal aku speak loghat orang nogori nie hahah mental dah sampai gitu la jadi nya. So tak nak cakap banyak and photo-photo kat bawah ni lah hasilnya. girl
TAKE NOTE THAT :
This my first shoot so normal lah kan if kaku, posture tak sesuai , make-up pon sendiri lagi, dress ke
At least aku dapat juga tambah satu pengalaman baru dan mencuba sesuatu yang baru dalam life aku  kan?
Kerja jangan nak mengutuk je ea, harap maklum. 

Sebarang komen positif dan membina amat digalakkan , terima kasih atas feedback anda.








 Barisan photographer : Rockskull Janggut , Hakim Spleesh, Aqil Sulong , dan yang lain saya tak tahu nama sebab ramai sangat time tu.





PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • IM YOUTH : SAMBUTAN HARI BELIA NEGARA 2012
  • Barbie Doll Alive ?
  • Sepetang Bersama
  • SALAH AKU KE?
  • FORUM PERDANA HAL EHWAL ISLAM
  • Negeri Dalam Malaysia Yang Saya Idamkan
  • Kerana Mulut Badan Binasa ?
  • BERDUA BERSATU versi PERMAISURIKU ???
  • FESTIVA MERSING : MERSING LAGUNA
  • apa perasaan kamu

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram