GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
apa perasaan kamu
Sunday 22 April 2012 • 11:20 • 0 comments
Malam ni ntah kenapa mood jadik sedih tiba2, nak marah ada , nak maki ada, tapi yang paling penting nak marah jek rasa !!! nak tahu sebab apa ??? sebab sakit hati yang terpendam !!! sakit sangat2 ibarat menoreh luka yang dalam . . . ... ibarat orang kafir yang mahu membunuh diri, .. .. ibarat mengelar leher yang hampir putus, macam tu larh perasaan aku sekarang, sakit hati marah dan sedih perasaan yang bercampur aduk. COME ON LARH ARA FINAL LAGI SEHARI DUA JEK !!!!! KENAPA BOLEH JADIK CAMNI??? TAK HAPPY, MOODY , MALAS !!!!! KENAPA SEMUA NI MESTI DATANG MASA NI KENAPA????????????????????? AKU PALING PANTANG TOL LAAAAA. . . . .KENAPA LA SUWEY SGT HIDUP NIE TAK BOLEH NAK BAHAGIA LANGSUNG !!!! AKU BENCI DENGAN HIDUP AKU !!! AKU BENCI !!! BENCI SEBAB AKU TAK BAHAGIA MACAM ORANG LAIN HIDUP PENUH MALANG, SIAL , SUWEY , BAD LUCK !




YA ALLAH. . ... ... . .................................. . . . . . .. . .. . . . . . APA NAK JADIK SENGAN AKU NIE. . ..KENAPA LAH EMOSI AKU LEBIH MENGAWAL KEADAAN . . .YA ALLAH AKU TAK NAK SEMUA NIE. . . .MANA PERGI ARA YANG TENANG HADAPI SEGALA DUGAANNYA YA ALLAH . . . . .. .. .. .. . . . . .TERTEKAN NYE RASA . . .. .




Kenapa orang yang aku sayang mesti hampa kan aku??
Kenapa mesti orang yang aku suka tak memahami aku??
Kenapa bila bercinta tak pernah ada yang setia??
Kenapa susah sangat kau nak jujur??
Kenapa kau buat aku macam ni??

Aku ego, aku memang tak suka tunjuk sayang atau suka aku pada seseorang tapi once aku bersama kau, kau akan dapat tahu juga melalui cara layanan aku terhadap kau,
beza babe !!! MEMBER dengan COUPLE . . . Dua layanan yang berbeza kau tahu tak ???
Cuma kedua dua nya aku sayang . . . .

Tapi kau mesti dapat detect kan beza sayang terhadap kawan dengan sayang terhadap BF
Aku pun tak tahu lah babe macam mana boleh tersayang kat kau . . . . . even jarang berjumpa pun . . .. . . .. AKU SAYANG KAU . .. . ..PENIPU !!!!! Bodoh kan ???? Memang teramat bodoh ! Tapi aku harap , esok tak ada lagi perasaan ni .. . . aku nakm luahkan segala galanya malam ni . . . . .seorang diri !!!
Mula-mula masa kau nak , punya lah tabur janji segala . .. kau beri apa yang aku mahukan ,kau tunaikan apa yang aku hajatkan, kau beri aku bahagia, kau buat aku tertawa . . . . bila penghujung nya kau buat aku menangis sengsara, kau buat aku hampa, kau buat aku terluka . . .. . .
:face59::face59::face59::face59:


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • TIPS SEGERA hadapi EXAM: 1) TIDUR. Tidur y...
  • VARSITY IS ON TREND !!!
  • RAHSIA KHUSYUK DALAM SOLAT
  • Seharian di Batu Pahat, Johor
  • #10 benda yang aku selalu buat sebelum keluar ruma...
  • MY 1st WISHLIST
  • CINTA TRY AND ERROR
  • Plan Untuk Hari Esok
  • aku
  • Permulaan cuti aku . . .18/2/2012

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram