GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
CINTA TRY AND ERROR
Monday 27 February 2012 • 22:08 • 0 comments
love cinta try and error ?? apa tu?? hehe dah macam photography pulak kan bunyi nye ?? hehe :face57: <---- FAKE SMILE.
Aku tergerak nak post pasal tajuk ni sebab aku rasa dah cukup lama aku pendam benda nie , tak mampu dah nak tahan lagi dah so blog jela harapan aku untuk luahkan segalanya. :face71: Sedang leka online facebook . . aku pun baca jela apa yang tertera di home page aku . . . . kebanyakkan nya semua bercerita tentang cinta . . . amboi korang nie dah habis study ke nak bercintan cintan bagai
:p::s::s::s::s: hah ! hehee :face16:*aku marah nieh ! korang nampak tak !?? haha
Aku tergerak nak bercerita pasal orang suka try (tackle) seseorang gadis atau lebih dalam satu masa . . . kalau boleh semua gadis dia nak try . . . . macam test luck taw . .kalau gadis A ni tolak dia dia pun pergilah kat gadis B nieh . . . WTH ??????
Perlu ke kau macam tu?? Nampak sangat buaya nya kan?? HMM apa kan daya dah "rezeki" aku selalu dapat jenis camni . . . aku pun tak tahu lahhh kenapa . .. . Ya Allah . .. . penat , sedih, kecewa, hampa, down . . . semua perasaan ada sekarang ni . . . .Aku sering tertanya-tanya kenapa aku selalu kena macam ni . . sedangkan jika aku menyayangi seseorang tu aku sayang sepenuh hati aku . .. tak ada yang lain . . . .Aku jaga dia . . Aku layan dia sebaiknya . . .tapi kenapa mereka tidak begitu kepada aku :s::s::s: Di mana silap aku Ya Allah :s: Sampai bila aku akan terus di uji camni . . . .Kenapa begitu payah untuk aku temui si dia yang benar-benar menyayangi aku:120::120::120::120: Tidak layak kah aku mendapat seseorang yang layak untuk aku cintai . .. . Tak memerlukan rupa paras yang sempurna , Tak perlu kan harta benda , Tak perlu kan semua tu selain kasih sayang dari seseorang yang ikhlas benar2 ingin memiliki diri ini . .. . Aku belum jumpa lagi .. . . orang sebegitu . . . tawakal dan berdoa jelah agar aku tak dipertemukan dengan orang yang hanya mahu mempermainkan aku saje . .mintak jauh dari segala yang buruk . . NAUZUBILLAH HIMINZALIM


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • Plan Untuk Hari Esok
  • aku
  • Permulaan cuti aku . . .18/2/2012
  • UCAPKANLAH ALHAMDULILLAH
  • BILA AKU NEKAD UNTUK MELUPAKAN DIA. . . .
  • NEW TALENT
  • BAUCER 1MALAYSIA
  • BAD MOOD ! BAD LUCK !
  • Pengorbanan Alyah
  • 1# MY THING

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram