GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
BILA AKU NEKAD UNTUK MELUPAKAN DIA. . . .
Wednesday 8 February 2012 • 07:54 • 1 comments

Kepada si dia. . . . .thanks sangat2 untuk semua nie, thanks kenal ngn aku , thanks bagi aku peluang tuk sayang kau, thanks sudi keluar dengan aku even tu buat kali pertama  and terakhir . . thanks buat aku rasa yang aku di saynagi even untuk waktu yang singkat .. .. aku sayang kau tau . . .kau berjaya buat aku sayang kau .. . . aku rindu kau sangat2 , setiap hari aku berharap yang kita akan jumpa lagi ..  ..  but. . . .semua firasat aku tu ternyata salah . . . .sebab dia tak pernah kesah pun pasal aku . . . . . aku tak mintak pun dia call aku, aku tak berharap pun dia text aku . .. . tapi tak kan IM aku pun dia tak boleh balas ????? kenapa ek ??? korang rase kenapa dia macam tu ??? Dia tak sayang aku kan??? Dia dah tak de perasaan apa2 kat aku kan ??? betul tak ???? ini apa yang aku fikirkan . . . . .dan aku rasa ianya betul . . .  ..  .  maybe kalau dia baca ni dia akan gelak kan aku . . .  .tapi aku tak rasa aku menulis blog nie untuk memalu kan diri aku sendiri , nama pun blog mesti lah tempat kita berkongsi apa sahaja yang kita rasa mahu share  ..  kan, so lantak kau lah nak pikir ape pun yang penting pada aku aku tulis aku puas !
Credit to someone . . maybee patut ke aku carik yang baru untuk melupakan die ???? Sumpah terseksa rasa, macam perigi carik timba pun ada. .  .aku je yang beriya. . . . . aku berani cakap dulu aku memang buat tak tahu jek kat die kadang2 sebab aku ingat dia main-main ... aku memang jenis susah nak percaya kat orang . . .so lama kelamaan lepas hari aku berjumpa dia . .. .perasaan aku terhadap dia mula timbul . ..  . . tapi aku tak tahu la pada dia kan ??

Erm ntah laaa end of the story aku rasa aku ni just bertepuk sebelah tangan . . . .. dan aku rasa nak atau tak , aku kena terpaksa jugak lupakan dia, untuk memulakan hidup baru . . . .  .. atau bangkit menghappy kan diri .. .  .

and lagi satu member aku ada cakap lelaki sekarang banyak yang fake jek . uhuhu so pandai2 la pikir sendir kan.


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • NEW TALENT
  • BAUCER 1MALAYSIA
  • BAD MOOD ! BAD LUCK !
  • Pengorbanan Alyah
  • 1# MY THING
  • words for today
  • 1st Tuto
  • 1# MY THING
  • BLOG ANDA DI HACK !!!!
  • SOMEONE ^__^

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram