GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
BAD MOOD ! BAD LUCK !
Friday 3 February 2012 • 07:48 • 0 comments


Erm . .sumpah sedih malam nie. .. not even malam ni tapi dah berapa malam aku tahan benda ni .. .aku try kuat kan semangat , tabahkan hati . . .tapi . . . . malam ni aku gagal . . .. . Nak tahu sebab apa ??? Sebabnya. . masuk malam ni je dah berapa orang game aku aku . .. . SUMPAH "BEST" doe . .
:face69: best tak terkata. . .. . Aku tak tahu la apa masalah aku sampai berturut-turut orang buat aku macam nie?? Kenapa susah sangat untuk aku jumpa orang yang betul-betul ikhlas dengan aku ???? Kenapa?? Mana silap aku?? Aku tak pernah buat taik , aku tak de pun curang , aku sayang dia aku sayang dia sorang je . . . .tapi semua tu sia-sia , . .. bila dapat tahu dia ada girlfriend lain, die boyfriend orang lain, dia player, dia tak care kat aku, dia tak pernah kesah pasal aku, dia tipu aku , Apa semua ni??? Kenapa lah susah sangat ek aku ni nak dapat kebahagiaan aku sendiri ?? Sedangkan orang lain senang je . .. . Malah ada yang dah bertahun kekal lamanya. . . .. .YA ALLAH . . . sebak nya bila fikirkan hal ni . . . . . Aku bukan nya fikir pasal CINTA sepanjang hari-hari aku . . but ade lah sikit-sikit kan .. . Masalah ni selalu menghantui aku . .. . .Aku penat lah . .. Sumpah aku penat menunggu dan mencari . . . . .Memang ramai yang mengusha . .. tapi semua nya ???? JENIS YANG SAMA .. .. why , why, why, . . orang kata kita akan di ketemukan dengan orang yang lebih baik . .. . tapi kenapa tidak pada aku ??? Ya Allah . .Aku bukan memurkai KAMU . .. hambamu ini cuma tak mampu nak teruskan dugaan sebegini . . .Aku risau benda-benda tak BERMANFAAT nie mengganggu Pembelajaran aku !!!! Tu je yang aku risau !!! Bila lah aku nak jumpa jodoh yang sebenar ??? WALLAHUALAM BILSAWAB .. :face22:


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • Pengorbanan Alyah
  • 1# MY THING
  • words for today
  • 1st Tuto
  • 1# MY THING
  • BLOG ANDA DI HACK !!!!
  • SOMEONE ^__^
  • For FB-an
  • kenapa mesti aku ???
  • SIAPA AKU DI HATI MU ?

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram