GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
kenapa mesti aku ???
Thursday 26 January 2012 • 19:30 • 0 comments




Petikan kat atas tu aku copy dari FB aku . . maksudnya mendalam sangat-sangat . .
Tajuk entry kali ni KENAPA AKU ???

yes :119:
Kenapa aku??
Kenapa aku selalu menjadi mangsa keadaan (orang yang teraniaya) ?
Kenapa aku yang selalu dipermainkan ?
Kenapa aku yang diperbodohkan ?
Kenapa aku yang dikecewakan ?
Kenapa aku selalu menjadi pilihan kedua ?

Dalam fikiran aku
Mungkin sebab aku tak secantik girl-girl lain kat luar tu yang layak di sayangi. ..

Tapi aku . . .
Dah cukup menyayangi dia .. ..
Setia kat dia ..
Ini yang aku dapat. . . .
Erm.. ...:face37:
Malangnye la hai. . .. .nasib . .
Nak temu seorang lelaki yang ikhlas, & menyayangi aku pun payah .. . .hmmmm 



PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • SIAPA AKU DI HATI MU ?
  • sayang akuh !
  • WELCOME BACK ARA . .

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram