GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
aku
Saturday 18 February 2012 • 00:33 • 3 comments
Kenapa kau tak pernah faham perasaan aku .. .
Kadang-kadang aku rasa nak je kata GIVE UP . .. tapi . . .. . .kenapa hati ni berat ek . .. . .erm . . .
Pada korang mesti muak dengar cerita kau ni kan .. . tapi apa boleh buat ni blog aku yang punye sukati aku la k .. . .
Ak bukannya orang yang takde pendidikan, aku belajar diploma sekarang, memang semua post aku pasal cinta , lelaki dan kesedihan , tapi tak semesti nya aku abaikan pelajaran, Pelajaranaku still berjalan lancar , , apa yang aku perlu risaukan kan ~ ~ ~
Kesedihan dan aku tak dapat dipisahkan . .. aku memang begini orangnya, sorang-sorang , sunyi , tu lah aku . .. . seorang yang membosankan :face17:
Tak suka ? Menyampah ? Tak apa lah . .. .aku tak kesah . . .. dah biasa macam ni .. . . . since aku bersekolah rendah .. . aku selalu bersendirian .. . mahupun di sekolah , ataupun di rumah . . .:face69:
Mungkin nasib kot. . .. so ?? ~ ~ ~ entahlah :face40:
apa pun terjadi just keep smile ara . .orang tak akan tahu derita yang kau lalui.


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • Permulaan cuti aku . . .18/2/2012
  • UCAPKANLAH ALHAMDULILLAH
  • BILA AKU NEKAD UNTUK MELUPAKAN DIA. . . .
  • NEW TALENT
  • BAUCER 1MALAYSIA
  • BAD MOOD ! BAD LUCK !
  • Pengorbanan Alyah
  • 1# MY THING
  • words for today
  • 1st Tuto

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram