GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
untuk awak..
Friday 15 February 2013 • 04:16 • 0 comments

awak...sumpah saya cakap...kalau di beri izin ALLAH s.w.t ...saya memang..nak awak balik... :') sebab dah lama saya tunggu awak...saya kekal single pun...sebab tunggu awak.... now awak dah clash ngn girl awak ... awak selalu mengadu problem awak ngn dia pada saya...saya setia mendengar nya and keep advise awak...selagi boleh teruskan terus kan.... saya tak pernah menghasut untuk awak lupakan girl awak tu.... malah saya bahagia bila tengok awak tersenyum gembira bila awak ada dia... saya selalu pesan jagalah relation awk tu baik2 :) ... but now awak single... tipu law cakap saya tak de hati kat awak... selama ni saya pergi sana pun sebab awak... awak??? ada pernah usaha nak jumpa saya??? takde kan? :)  saya sedar siapa diri saya.... sya tak cantik..tak ada apa2 ada pada saya....apa lah sangat kan nak banding ngn girl keliling awak :) .  .  .saya cuma ada sekeping hati yang tulus.... as long as we be friend ...saya tetap akan buat awak happy.... sebagai ..KAWAN.... :')


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • CNY di PENANG :)
  • terima kasih
  • one day..
  • s.a.k.i.t
  • mirip aku
  • apa guna bagi harapan untuk dilupakan?
  • NO REASON
  • Secretarial Science
  • segalanya tentang kau dan aku
  • Mengadap Alam Praktical

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram