GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
s.a.k.i.t
Wednesday 30 January 2013 • 05:39 • 0 comments
Sakit…sakit yang tak akan pernah ada ubat nya …sakit yang tak akan Nampak lukanya ..sakit yang  tak membawa kita kepada maut tapi sakit ni sesetengah orang akhirinya dengan maut… sakit yang tak pernah lekang dari hidup…dari first sampai sekarang….semua nya sama… kenapa mesti ada penyakitni….. virus apa yang hidup dalam badan nie sampai tak putusputus rasa sakitnya…. Saya pesakit yang tiada doktornya…pesakit yang  tiada tempat berubatnya…sakit yang tiada peralatan kecemasannya…. Kenapa kau tak habis habis menyakiti hati aku? Kenapa? Kenapa mesti dia yang aku ingat..kenapa mesti dia yang ada dalam kepala aku… kenapa??? Kenapa dah bertahun tahun masih tak boleh lupa??? Bodohnya….puas ku ikhtiar pelbagai cara…tapi dia…masih melekat dalam ingatan umpama badi yang tak boleh ditanggalkan…YA ALLAH..puasku merayu berdoa dan berusaha sedaya upaya melupakan..tapi tatkala aku berseorangan…mesti dia muncul..kenapa….. Aku tak berdaya nak mencari yang lain…kerana ku belum jumpa si dia yang benar-benar ku cinta..dan menerima ku seadanya…tiadaa…..YA ALLAH..dia dah berpunya..kenapa aku masih mengharap pada dia sakit….tengok seseorang yang kita saying sepenuh nyawa….bersama orang lain…sakit teramat…. Apa perasaan korang tengok orang yang korang sayang …gembira…bergelak. Tawa…bersama insane baru dihatinya… tipu kalau tak sakit…batin ni dah tak mampu nak mengalirkan air mata….hati ni je yang menangis….. dan hanya mampu terdiam seribu bahasa…..


"When I was a kid I used to think being in love was something magical, something special. But when I fell for you all my expectations of love shattered. I thought you loved me, you said you loved me, but now your leaving me for someone else. This is not the fairytale story I wanted. I loved you, I still do, but now I'm brokenhearted, I let you in, I gave you my all, but you just played with my heart, you lied. You said we'd always be together, you promised we'd always be together






PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • mirip aku
  • apa guna bagi harapan untuk dilupakan?
  • NO REASON
  • Secretarial Science
  • segalanya tentang kau dan aku
  • Mengadap Alam Praktical
  • Alhamdulillah
  • Hijabs vs Not
  • Creepers Fever
  • today

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram