GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
segalanya tentang kau dan aku
Friday 14 December 2012 • 12:15 • 2 comments
demi rindu...aku pergi...
demi sayang...aku berkorban...
demi engkau...aku sanggup....
kau ...yang pernah ku cinta satu ketika dulu... kita bersama...
tak pernah ku lupa..
bertahun tahun ku tiba masanya menjelang jua...
kau , aku .... bertemu :)
indahnya rasa...
bagai tak percaya...dia yang ku cinta berada di depan mata....
ingin sekali ku peluk dia dalam dakapan ku menandakan aku terlalu rindu...
ingin sekali aku lafazkan iloveyou mengatakan aku cinta pada mu....
dan ingin sekali aku genggam erat tanganmu....menandakan kau milikku....
segalanya tentang kau dan aku
3jam bagi ku 3minit...beratus kilometer...hanya sejengkal bagiku...
demi melihat insan yang di cinta berada di depan mata...
semua aku sanggup...
ini kerana bukan sebulan bukan dua bulan...tetapi dah bertahun kita kenal...
:')
dan ini kali kedua kita bertemu...
di tem[at yang sama, di waktu yang sama , orang yang sama, dan perasaan ku yg tetap sama terhadap kau..
maaf kerana aku tercinta pada kau....
maaf kerana aku tak boleh lupakan kau.....
dan maaf...sebab aku still sayang kan kau ...
ini perasaan aku...aku just luahkan apa yang aku rasa sekarang nie...
sebak seperti biasa...
berapa jam saje kita meluangkan masa...rasa sekejap saja...
namun harus ku akui...
kita berjauhan 
berlainan
mungkin ada hikmah kenapa TUHAN jauh kan antara kau dan aku...
even kita tak bersama seperti dulu....
PERASAAN KU TETAP TAK KAN PERNAH BERUBAH TERHADAPMU.....


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • Mengadap Alam Praktical
  • Alhamdulillah
  • Hijabs vs Not
  • Creepers Fever
  • today
  • meet budak mucuk
  • senior
  • I know i am strong. . .   i have bee...
  • FOR SALE
  • SAKIT atau NORMAL ????

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram