GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
senior
Wednesday 21 November 2012 • 23:33 • 0 comments
Hari ni 22 november 2012 bersamaan hari khamis . pukul 1.30ptg tadi pertemuan terakhir kami di kampus :’)  begitu singkat masa berlalu… hubungan kita terputus sampai situ saja….aku ingat lagi awal perkenalan kita …aku sem 1 kau sem 3…tapi time tu dah nak ujung sem….sama juga seperti sem ni…aku sem 3 kau sem 5…dah ujung2 sem baru lah kita ni selalu berjumpa kan? Masa cukup mencemburui kita…terasa singkat sangatsangat aku rasa waktu kita bersama…..ingin aku menangis di dalam dakapan mu.. tapi aku kuat kan hati buat seperti tiada apa yang bakal berlaku…selama setahun lebih perkenalan kita terlalu banyak moment yang manis …mungkin tak cukup manis bagi orang lain tapi bagi aku? Aku tetap bersyukur kepada ALLAH s.w.t kerana member aku kesempatan mengenali si dia …yang baik budi bicaranya,,,manis sempurna paras rupanya…aku percaya ..dia juga mempunyai sekeping hati yang baik dan ikhlas….jangan risau akan perasaan aku ni..aku mampu mengawalnya…sebab dia milik orang J girlfriend dia aku percaya lembut dan sungguh baik orang nya.. bertuah kau dapat dia J aku akan mendoakan kebahagiaan korang sentiasa J sebab senior terlalu baik pada junior, perasaan sayang aku ni… mungkin perasaan saying dari seorang adik kepada seorang abang …kenapa aku panggil dia abang ? sebab umur dia tua setahun dari aku..then dia juga senior aku..dan caring dia cara dia …tak ubah seperti seorang abang J kan best kalau ara ada abang macam dia …selalu care kat adik dia…kehadiran dia buat hidup aku sempurna ….dialah yang mengisi kekosongan dalam hati aku , dialah yang menemani aku disaat aku bersedih , dialah peneman disaat aku memerlukan seorang teman……dialah SENIOR terbaik bagi aku….saat dia pergi..sumpah sebak rasa di hati …namun..yang pergi tetap pergi…jika di beri izinNYA suatu hari nanti kita akan berjumpa lagi….kan senior ??? sayang senior sangat2 J

Yang ikhlas;
AraShukor


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • I know i am strong. . .   i have bee...
  • FOR SALE
  • SAKIT atau NORMAL ????
  • chak !!! ara back !! ;D
  • kenapa kau hadir dalam hidup aku ek? kenapa kau t...
  • tak reti bercinta
  • COME BACK
  • A Day With Cousin
  • tukar lagu lagi !
  • aku ada, kau ada?

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram