GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
tak reti bercinta
Thursday 9 August 2012 • 05:24 • 0 comments
tajuk entry kali ni macam skema kan? tapi thats fact , huhhuh hampir setahun 2bulan aku single , bila nak bercinta balik rasa kekok pulak, perasaan ingin tu ada , tapi tak reti , huhu cam kelakar je kan bunyik nya tapi nak buat cam ner tu lah yang aku rasa sekarang nie, bila orang propose aku tak tahu nak jawab apa, blur semacam huaaaa kesian nya aku , heeeee ai nampak gaya nya menjanda lah aku selamanya , kalau dah ada yang bertanya tapi aku buat bodoh fed up lah orang tu kan? hehehehe, ermmm, ntah la, bagi aku kalau betul orang tu nak kita dia tetap kan usaha sampai dapat , kan? kan? 
heehe aku ni memang suka menguji seseorang  tu ,kau tahan aku okay, kau tak tahan, aku tak rugi apa, maybe friend je better kan? jodoh tu rahsia TUHAN , dia je yang tahu siapa yang layak bersama aku,,
**pssssttt : to someone saya pun suka awak jugak, tapi saya mau la nak mengaku :)


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • COME BACK
  • A Day With Cousin
  • tukar lagu lagi !
  • aku ada, kau ada?
  • hari ni
  • GET UP KLUANG ! 2012
  • blog dah baru !
  • I HAD LOST EVERYTHING !
  • a day with him : capital R
  • dulu dan sekarang

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram