GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
hari ni
Friday 22 June 2012 • 22:51 • 3 comments

Salam Ukhwah, buat bloggers-bloggers dan readers-readers ,hari ni sabtu bersamaan 23 jun 2012, aku hanya duduk di bilik merehatkan diri, setelah kepenatan 5hari internal practical, dan semalam adalah hari terakhir, memang lah tak banyak and tak berat mana pun kerja yang diberi tapi masa bekerja yang terlalu panjang itu membuatkan badan kita berasa amat letih, secara tak langsung bakal effect pada mood kita untuk study kalau badan letih penat , tak ada tenaga bagaimana kita nak kumpul tenaga untuk memerah otak kan? huhu , *alasan jek banyak aku ni kan,
macam tak percaya esok dah ahad hari terakhir aku dan rakan-rakan rumah tinggal di rumah avon yang kami duduki sekarang nie, lepas ni kitorang dah masuk asrama ==" haha macan kelakar kan dah sem 3 baru nak masuk asrama, huhu tapi apakan daya, dah semua pelajar diwajibkan so terpaksa lah ikut mahupun dengan tidak rela hati , sob3x sedih kejap, erm Sedar tak sedar juga Isnin ni kamk bakal menduduki peperiksaan akhir (final exam) untuk paper Office Administration II , agak tuff lah subjek nie susah taw, semua fakta , pakai hafal-hafal jek , aku menghafal??? hahah memang tak arh, otak aku otak seni, aku tak suka berfikir, tak suka membaca , aku lebih minat kepada seni, skills, benda-benda yang tak melibatkan PEMBACAAN ! huh ! amek kau caps lock aku bagi hahaaha, tapi apa kan daya dah rezeki aku dapat kos ni , ==" redha jelahh hahahahahh, 
apa pun belum prepare lagi ni tambah-tambah dengan kesihatan sekarang yang tidak memuaskan , ermmmmmmmmmm nak study tu memang take time lah kan, tengok lah esok ke , hmmmmmm camne.



PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • GET UP KLUANG ! 2012
  • blog dah baru !
  • I HAD LOST EVERYTHING !
  • a day with him : capital R
  • dulu dan sekarang
  • :'(
  • PHOTOSHOOT #1
  • IM YOUTH : SAMBUTAN HARI BELIA NEGARA 2012
  • Barbie Doll Alive ?
  • Sepetang Bersama

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram