GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
CNY di PENANG :)
Thursday 14 February 2013 • 06:02 • 0 comments















 


Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak aku updated blog nie...dah berminggu minggu nak post tak boleh tak tahu kenapa. K , now ara nak share story about cuti Chinese New Year baru baru nie.. :)  Luckily my parents were planned to go PENANG ...so Jumaat malam sabtu hati tu (8.2.2013) kami bertiga bergerak ke Melaka...rumah aunty..then pukul 2 pagi bergerak ke PENANG with uncle and my aunty . We go by their car.. 5 orang sumbat dalam satu kereta hahaa BEDAL je. Paling extreme ar kan, dari Kluang ke Muar ke Melaka ke Penang aku pergi without wears any make up hahaha giler lenjan time tu .... bila kat tol buat muka toye aku dok jalan jekk selambek hahaha.. sampai penang time tu dah kol 12 tengahari..dah kami bermalam ni Taman Pauh Jaya , rumah sewa cousin ara.. sampai2 semua dah lepak..so membuta jek semua cam kerbau ;D  malam tu baru kitorang keluar ..tu pun g makan je. huhuh then jalan2 sikit g Juru,  juru tutup -_- , g mall, tu je balik tido ! haha penat kot... keesokkan hari nya baru lah kami memainkan peranan berjalan  sakan, pagi tu dah keluar dalam kol 10 pagi..konon nya nk g bukit bendera XD tuptup dah sampai atas tengok orang ramai berpusu pusu dengan kereta nya sesak patah balik turun haha g pantai persisiran queensbay lak pekena dia punya LAKSA PENANG perhhhhhhhhh memang SEDAP tak terkata..babe... murah pun murah..... then parents kitorang jalan tempat lain kiorang buat hal sendiri...aku cousin aku ngn Bf dia.. jalan tak tentu hala hahaha dengan kasut aku yg putus nya carik2 kedai kedai banyak tutup.... tensyen jeh haha, tu padahnya berjalan time perayaan.. last2 penat apa pun tak beli then lapo berpusu pusu carik McD haha then balik...tak sampai bape minit sampai terus g makan ngn family lak kat ROUTE 69 ..aku order PUYUH MASAK SWEET SOUR...  kaw kaw ceq habaq sama hangpaa....... the best weyh , mula2 aku nak tolak order tu sebab aku mintak TELOR PUYUH , dia g bagi BURUNG PUYUH, nasib lah sedap weyy law tak tak lalu nak makan... huhu jakun sat puyuh ni rasa nya sama macam ayam..just dia kecik sikit and a bit liat... dah kenyang... kitorang semua g UPTOWN PENANG lak.... macam BAZAAR KARAT JB, and UPTOWN DANAU Kota..tp sini macma pasar malam sikit haha, sakit mata aku tengok lampu2 situ , terang sangat... mata rambang tengok tudung2 tapi sponsor( ibu) takde so tahan jelahhh :P siot mak aku dah lari dulu ahhaha macam tahu2 je aku nak pau...sokay lah...jimat jimat :P hampir pukul 1 pagi kitorang pun bergerak balik ...and tidoq ~  ahad malam isnin kitorang pekena nasik beriyani kat KAPITAN ...not bad larh actually aku nak makan nasi kandar tapi kena amek sendiri layan diri tu yang malas hahahaha. so order je nasi beriyani ...then balik masing dah keletihan ...Isnin pagi kami dah bergerak balik ke MELAKA... 


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • terima kasih
  • one day..
  • s.a.k.i.t
  • mirip aku
  • apa guna bagi harapan untuk dilupakan?
  • NO REASON
  • Secretarial Science
  • segalanya tentang kau dan aku
  • Mengadap Alam Praktical
  • Alhamdulillah

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram