GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
sekelip mata
Tuesday 18 June 2013 • 11:59 • 1 comments

Hari ni..saat ni...aku masih disini...menanti...
peristiwa perit itu...aku masih rasa seolah-olah baru je berlaku semalam....
Tuhan je Maha Mengetahui apa yang aku rasa....
Ibu je yg memahami anaknya....
semua benda berlaku dalam sekelip mata....
mungkin benar...istilah senang dapat senang hilang...
tapi kau berikan si dia..kemudian kau ambil dia kembali....
sakit Ya Allah....sakit...yg tak pernah nampak luka nya tapi perit rasanya...
sesungguhnya aku sgt sygkan dia...Lillahi ta'ala...
tiada sebarang niat buruk pun tatkala aku bersama dia...
dulu....aku selalu leka... aku selalu diperguna... 
setahun demi setahun...membuat diriku bertambah matang...
tahun ni...2013...aku tak pernah memasang target atau niat, mahupun angan-angan untuk mempunyai seseorang teman istimewa....
setahun lebih aku biarkan diri menyepi....
fokus pada ilmu pelajaran yg seharusnya aku pelajari...
tahun ni....DIA bagi aku rezeki...dia hantarkan aku seorang hamba yang cukup sempurna bagi ku...
bukan dari segi rupa...tapi santunnya....
lembut petah berbicara...
semanis rupa....
9 februari kita berkenalan....seminggu selepasnya...
taktahu kenapa pintu hati aku terbuka...
untuk terima kembali pintu cinta yang dah lama aku tutup...
16februari2013...kami bersama....
kita sama-sama bahagia....aku senang melihat dia tertawa...
aku senang melihat dia tersenyum....
sejak dari hari tu...hari demi hari kami berjumpa....
rasa semalam baru jumpa esoknya dah nak jumpa lagi..
mungkin itu satu adat bila bercinta....datang nya perasaan rindu...
walaupun insan tu didepan mata kita....
pergi makan sama-sama, tengok wayang sama-sama, 
saya setiap hari saya bahagia dengan awak...
dan saya pun rasa awak merasai perasaan yg sama....
Ibu juga senang melihat kita bersama...
Dia tak pernah segembira macam ni sebelum ni.....
Mungkin dia juga rasa...awak lah jodoh saya...
tapi....Allah nak duga...
sampai satu masa...kami selalu bergaduh...
hari demi hari...gaduh..
lama-kelamaan...saya dapat merasakan yg awak...semakin jauh dengan saya...
saya tatap mata awk...ia nya KOSONG.....
tidak seperti hari-hari sebelum nya tatkala kita bahagia...
kenapa awak...?
kita...jauh sangat-sangat...
saya sedar perbezaan tu.... 
ya....
mungkin kita masih keluar bersama...
mungkin kita dah  berbaik ketika itu...
tapi hati saya mengatakan bahawa ...
kita tak ubah macam strangger...
saya tak nampak sayang....saya nampak kesian je...
bersama  ...tapi sepi...
dekat tapi jauh hati...
mana kita yg dulu....
dan takdir....
mungkin ...
kita hanya mampu bercinta...
dan tak mampu bersama....
dan sampai lah pengakhirannya....
:")

sekelip mata...
semua berlaku sekelip mata...
Allahuakbar....

mungkin ini ketentuanNya....
rebah ...lemah....bukan senang untuk aku bangkit....
minggu demi minggu memang sakit....
lupa? tak semudah tu...
sakit tetap sakit...
parut tetap parut...
perit sentiasa perit....


sejauh mana pun awak...
awak tetap kat hati saya...

seberat mana pun dugaan...
saya tetap bangun....hadapi hari seterusnya....

takdir tetap takdir....

apa yang dah tertulis...
tiada hak kita mengubahnya....

jangan dipaksa pada yang tak rela...
apa pun terjadi....
sakit mana pun hati....
perasaan ni...sedikit pun tak kan berubah....
once aku sayang.....sampai bila2 pun aku tetap sayang....
peduli orang kata.....
....
aku bahagia dengan apa yang aku rasa.....
menyintai seseorang dalam diam ..mungkin lebih indah...

tiap hari...
aku hanya mampu berdoa..
dan solat memohon petunjuk dari Maha Esa...

jika dia bukan untukku...kau hapuskan lah dia dalam ingatan ku...
tetapi jika dia jodohku...pertemukan lah kami dalam apa pun situasi...

aku tak pernah memaksa...
aku tak mahukan belas kasihan dari orng...

biar ikhlas....

walau sebulan dah berlalu...
hati aku tetap pada kau....
aku tak tahu kenapa....
tidak sekali aku melebihkan kau dari Nya...
tapi rasa ni kurniaan dari Nya...

bukan kuasa aku nak melawannya....

awak.....walau apapun jadi... 
walau suatu hari nanti kita dah tak bersua lagi...
satu je permintaan saya....
izinkan saya mencintai awak....
saya tak minta balasan....

cukup sekadar pengetahuan awak....
....

sebab saya tahu....
NAMANYA PENGAKHIRAN,....MANA MUNGKIN ADA SAMBUNGAN :')











PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • Selamat Menyambut Hari Israk & Mikraj (27 Rejab 14...
  • hikmah tiada jodoh
  • akhirnya....
  • miss him
  • 3th
  • bagus ke?
  • a place that i wont forget :')
  • please !
  • i will learn :)
  • i want you to know

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram