GADIS KIDAL.com
About Entry Affiliates Twitter Facebook Product
akhirnya....
Tuesday 28 May 2013 • 10:32 • 1 comments

hari ni.... baru tergerak nak kongsi segalanya pada ibu... sebab ibu tak tahu menahu pun... 
aku cerita pun secara tak di rancang....
mintak ibu teman pergi shopping sikit esok...
ibu okay je...tapi dia tanya... "dia" mana, bukan apa-apa kau dengan dia ke???"
aku cuba mengelak....
tapi ibu tetap bertanya tanda pelik....
dengan nada perlahan aku jaawab "dah tkde da"
ibu : takde gimana? dia keje ke?
ara : dah tak sesama dah...
kemudian ibu diam je......

mungkin dia pun faham... :') heee

kenapa aku mesti ingat ek? kenapa aku mesti cemburu? kenapa aku mesti fikirkan lagi sedangkan kami dah takde pape, kenapa mesti aku je yang rasa semua ni?????

selepas kejadian tu aku sehabis daya mengelak ...cuba melupakan.....



tapi kenapa ia selalu dalam fikiran ni?? kenapa ia selalu dalam mimpi aku??????
kenapa???
yang terseksa aku...... yang merasa aku........

setiap sujud aku memohon agar dibuang rasa ini.....
namun ia tetap datang.........

berapa lama lagi aku kena bertahan.....
sesungguhnya mereka hanya melihat kegembiraan kita....mereka tak tahu derita yg kita rasa...


PASTFUTURE
Hello;
My name is Ara . 21 y/o. AHBZ <3 Johorean. addicted to art, photography, music and football.
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
THANKS FOR BLOGWALKING ^_^ FOLLOW MY IG: ARAQUESERA ^_^ THANKS YOU
  • miss him
  • 3th
  • bagus ke?
  • a place that i wont forget :')
  • please !
  • i will learn :)
  • i want you to know
  • you
  • Hanya Awak.
  • aku percaya

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Owner Instagram : Instagram